Manchester Storm braucht Hilfe!

Probleme beim Einloggen? E-Mail an info@eisbaeren.de!
Little Joe

Beitragvon Little Joe » Di 22. Okt 2002, 10:44

Zitat:
Original erstellt von Iwan:
Der Eigentümer ist die Odgen Gruppe, denen gehört ja auch die Oberhausen Arena ... und die scheinen überhaupt keine Lust mehr auf europäisches Eishockey zu haben.
steinigt Sie!! Bild

ps: bin auch eingetragen! Bild
ZUM SCHWEIGEN FEHLEN MIR DIE PASSENDEN WORTE!
pykaros

Beitragvon pykaros » Di 22. Okt 2002, 13:30

2896
find ich gut das es hier vermerkt ist wie es um andere clubs steht und das gleich die direkte site mit dazu geschrieben wird
erstaunlich woher die alle herkommen selbst capsfans sind da mit drin -ich mein gibt es die überhaupt noch Bild
capitals no grazie

fanatics-ost@freenet.de
FORZA DYNAMO
dynamoboys

Beitragvon dynamoboys » Di 22. Okt 2002, 15:33

Ich hab mich zwar auch als Nr. 2703 eingetragen, aber ich denke nicht, dass das auch nur irgendwas bringt.

db_27
- Eisbären und der IEC -
Mitchel

Beitragvon Mitchel » Di 22. Okt 2002, 20:39

Die haben doch nur so wenige Mannschaften in Old Britain, da lohnt sich jede Aktion. Wurden ja auch super in GB aufgenommen! Die Hoffnung stirbt zuletzt!
COWIE55

Beitragvon COWIE55 » Mi 23. Okt 2002, 14:20

Jupp auch erledigt hoffe es bringt was
Robert Cowie Eishockeygott
Avance

Beitragvon Avance » Mi 23. Okt 2002, 14:26

...erleedigt
rene80

Beitragvon rene80 » Do 24. Okt 2002, 09:31

Ich denke auch das es was bringen koennte auch wenn man sieht wieviele sich allein von den Eisbaeren beteiligt haben.
Kimmer

Beitragvon Kimmer » Mo 28. Okt 2002, 09:22

erledigt...
Wäre schön, wenns sich am Ende lohnt... Bild
Hohenschönhausener

Beitragvon Hohenschönhausener » Do 7. Nov 2002, 20:53

Als Nummer 3809 bin ich dabei.

Man sogar aus Australien sind welche dabei.
Da fällt mir doch nur wieder ein: "EH Fans halten zusammen" und "EH Fans sind Faire Fans"
Grüße aus Hsh

von mir

Es gibt nur einen Palast in Berlin wo Eishockey gespielt wird.
masha

Beitragvon masha » Do 7. Nov 2002, 21:19

... so leid es mir tut:

Australische Hilfe nützt auch nix mehr Bild

06 November 2002

It is with the greatest of sadness and anger that I have to write this statement.

Following a truly amazing response to the public fund raising activities, Manchester Storm was to have made a presentation yesterday to the Ice Hockey Superleague detailing a positive proposal to secure the future of Manchester Storm to play in the ISL. With the full co-operation from SMG Europe, operators of the MEN Arena, offering a reasonable and workable rental structure, I felt confident that our proposal would be well supported. However as a precursor to the proposal, a discussion was held amongst the members present on a different matter. The outcome and implications of this discussion did not allow me to present my case and I withdrew my proposal on moral grounds, which the league fully concurred with.

I now see no other course of action but to put the club into the hands of my professional advisors, with a view to putting the club into liquidation. All funds pledged by cheque and/or credit card will be destroyed and all cash received will be returned immediately upon production of the receipt issued.

I understand there will be an appeal to raise funds to assist the players and off-ice team, and I hope that the goodwill that has been shown can now be continued. I have spoken to all the team, coaching and office staff and they fully understand the decision I have taken.

For the record, I have worked tirelessly and unselfishly trying to rescue this club. Any prospective buyers have insisted upon my involvement and would have been free to discuss any future involvement of the Manchester Storm with the ISL and would have received my full co- operation.

I wish at this point to thank all the fans, sponsors and well-wishers who have assisted over and above all expectations.

Gary Cowan.

http://www.manchesterstorm.co.uk/

Grüße aus Mannheim
Masha